fredag, september 29, 2006

Löpträning

Snart är det dags att dra igång med löpträning. Jag vet att det är något som många hatar och mår illa av när man hör om det. Men ni måste försöka inse att det är individuellt och att det faktiskt är acceptabelt att ha en sämre kondition än andra i laget. Så länge man försöker bli bättre spelar det ingen roll hur dålig man är.

Vår löpträning kommer dock att vara helt frivillig för att de som känner att de inte vill inte ska behöva. Fotboll blir dock mycket roligare om man orkar, tro mig! Vi vill passa på att erbjuda de som tycker att det är tråkigt att gå ut och springa själva en chans till att springa i grupp för att på så sätt höja gemenskapen och lagmoralen. Tid och plats är ej ännu bestämt. Svara i kommentarer om du är sugen på att löpträna eller hellre avstår eller springer själv. Jag och Martin kommer alltid att medverka om vi inte för förhinder.

Tobbe

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Here we go! Tänkte dra å springa ett par ggr i veckan å e alltid roligare om nåra hakar på... å lättare å motivera sig =)

29 september, 2006 16:57  
Anonymous Anonym said...

Låter som en bra idé, hakar antagligen på om jag inte har annat för mig. Bra initiativ!

29 september, 2006 23:11  
Anonymous Anonym said...

jag behöver bara veta 2 saker!

Tid och plats!

30 september, 2006 14:09  

Legg inn en kommentar

<< Home