torsdag, september 07, 2006

Samling

För att få en plats i korpen denna säsong går det tyvärr inte att glassa och vänta till den tionde oktober för att anmäla sig. Platserna tar slut snabbare än så.
Därför måste en insamling av pengar fixas. 250:- till lagledare Martin senast på tisdag för alla som tänkt sig att spela fotboll i vinter är det som gäller.

Tror inte det kommer några frågor på det här, utan jag hoppas att alla har möjligheten att skrapa fram det som krävs.

Angående matchtröjor hade Mackan Fröberg ett förslag som enligt mig lät grymt. Att köpa någon billig tröja på typ stadium och sen själv sätta på märket på nåt vänster. Har gjorts förut och blev tydligen bra. Så finns inga invändningar tycker jag vi kör på det. Betydligt billigare än att köpa matchställ, och betydligt bättre än att köra med sprayburk. Well done Markus!

Allt för nu!

Se glad ut

BigSnapper

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Nån speciell färg/modell på tröjan då? Vet inte, men tycker det vore fränare om alla hade typ samma grej.. Som den där tröjan du visade mig Martin, den var ju asbra. Iof ganska dyr, 250 spänn eller vad det var, men det tycker jag är värt. Det skapar ju grymt bra stämning om man lirar i likadana tröjor, som dessutom ser bra och professionella ut, och inte nåt man gjort själv. Hellre göra nåt ordentligt än att typ snåla. =P Enligt mig. (men folk har sagt till mig att jag slösar lite väl mycket med pengar, men..) Vi kan ju använda tröjorna i vår sen också, på den där 7-mannaturneringen.. Alltså kommer vi använda den ganska mycket, och är värt att lägga lite pengar på. (Vi har ju ändå rätt bra med pengar i studiebidrag, och har man deg kvar från sommaren är det ju lugnt) Men det är alltid bra med många förslag att välja på. Själv röstar jag på att vi hellre lägger lite extra cash nu och får en schysst tröja än att vi snålar och ser ut som alla andra.

07 september, 2006 22:28  
Anonymous Anonym said...

PS: Oj vad långt det blev.. F'låt. =P

07 september, 2006 22:29  
Anonymous Anonym said...

sj röstar jag på luffarlooken, inga mera pengar :P

13 september, 2006 11:20  

Legg inn en kommentar

<< Home