søndag, oktober 08, 2006

Usman Qureshi sparkad

Efter senaste tidens dåliga resultat i form av utebliven träning har styrelsen idag haft ett extrainsatt möte för att diskutera Usmans Qureshis framtida position som en av de ledande i klubben. När mötet var slut presenterades resultatet vid en presskonferens.

Usman Qureshi får sparken med omedelbar verkan, och in som hans ersättare kommer den välkände hårdingen Anders Flemström.

- Qureshis oengagemang för Snappers har länge upprört klubben och dess fans, och när han inte ens dök upp på senaste fysträningen tog vi i styrelsen beslutet att göra oss av med honom.

Vi hälsar nu slutligen Anders Flemström välkommen till ledningen och förväntar oss en klar förbättring på fysikfronten fram till seriepremiären.

BigSnapper

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

jag vill bara passa på att be om ursäkt till hela laget för att jag uteblev på träningen i förmiddags..anledningen till det hela var att jag försov mig till halv 3(!!!). Men det är oansvarigt av mig och jag ber verkligen om ursäkt för det hela

Jesper Tebrand #12

08 oktober, 2006 17:24  
Anonymous Anonym said...

Jag står bakom beslutet med hela mitt hjärta. Går inte att skita i en träning man själv ska hålla i och inte höra av sig heller. Sånt ska leda till konsekvenser och då går det såhär. Stort beröm till alla vi 4 som dock tog oss ner trots allt och gjorde vårt bästa på banan! Mycket bra gjort allihopa!

08 oktober, 2006 18:00  
Anonymous Anonym said...

Jag vill bara säga att jag brinner verkligen för det här jobbet och kommer göra allt jag kan för att få våra lirare (och grötare? ;P) i form till seriepremiären. Dock så kan jag inte tvinga folk att dyka upp på söndagsförmiddagarna, eftersom löpträningen är frivillig. Däremot bör var och en tänka över vad dom har för ambitioner med korpen. Vill man spela mycket måste man vara bra tränad för att orka det. Som nybliven fystränare vill jag inte ändra allt för mycket i schemat på en gång, så jag tycker vi kör på med löpningsträning söndagar klockan 13, om alla är med på det. Om folk tycker det är för tidigt kan vi diskutera tiden, men söndagar tycker väl dom flesta blir bra? Forza Snappers!

08 oktober, 2006 18:40  

Legg inn en kommentar

<< Home